Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

m.
m.vonk - 09-05-2015 14:25:50
Huishouden & Energie

Wie heeft er slechte ervaringen bijhenschoten en zonen bedden en matrassen

Op 15 december vorig jaar een boxspring besteld bij het filiaal in helmond. vanwege de afwijkende maat zou de levertijd " iets langer " duren dan normaal. na 3 maanden hebben we gebeld naar het infonummer en het bed zou over 2 weken bezorgd worden. we hebben 2 dagen ervoor ons oude bed uit elkaar gehaald en weg gedaan en sliepen met ons matras op de grond zodat er ruimte was voor het nieuwe bed. helaas kwam het bed niet. ondertussen ben ik van de trap gevallen en heb ik mijn stuitje op 2 plaatsen gebroken waardoor het slapen op de grond zeer pijnlijk was. weer gebeld naar de infolijn en er was een foutje gemaakt en het bed zou nu echt over 2 weken komen. niet dus. om een lang verhaal kort te maken is ons 3 keer door de medewerksters van de infolijn beloofd dat het bed over 2 weken bezorgd zou worden wat niet gebeurd is. we hebben 24 keer geprobeerd telefonisch contact op te nemen met het filiaal in helmond wat niet lukte. we zijn 4 keer persoonlijk bij de winkel geweest om een oplossing te vinden. de 3e keer werden we geholpen door dirk die het persoonlijk zou oplossen. 2 weken later nog niets gehoord dus weer langs bij de winkel. dirk bleek er niet meer te werken en zijn collega's wisten nergens van. de opmerking van een van de verkopers; " waarom komt u hier nu pas mee?". we zouden worden gebeld door het hoofdkantoor. tijdens dat gesprek werd ons vermeld dat ons bed niet geleverd kon worden en we zouden een ander vergelijkbaar model krijgen. 5 maanden na aankoop kregen we afgelopen woensdag eindelijk ons bed. ondanks dat op de bon staat dat het neergezet wordt waar de klant wil, werd alles achter de voordeur gezet en weigerden de bezorgers het naar boven te brengen. zelf alles naar boven gebracht en begonnen met in elkaar te zetten. er zat geen montagevoorbeeld bij dus zelf uitzoeken hoe het moest. er zat een matrastopper bij die niet geschikt was voor een elektrische boxspring en met een andere afmeting dan het bed. al snel zagen we dat het bed niet compleet was en dat het hele stalen frame waar de poten ingedraaid moeten worden bij beide boxsprings ontbrak. gebeld naar het infonummer en er zou afgelopen vrijdag een monteur komen. dat was mijn verjaardag en we zouden met ons gezin uit eten gaan. omdat we alles afgehandeld wilden hebben en eindelijk in een bed wilden slapen hebben we onze plannen maar afgezegd. de monteur is niet komen opdagen dus heel de middag voor niets zitten wachten. zaterdag gebeld naar het infonummer en ik zou direct worden terug gebeld omdat ze meteen de monteur ging bellen waarom hij niet geweest was. 2 uur later zelf maar weer gebeld en de medewerkster zei dat ze de monteur nog niet had kunnen bereiken. op mijn vraag waar ik een officiele klacht kon indienen kreeg ik een emailadres: management@henschotenenzonen.nl, waar we nu maar mee aan de slag gaan. op dit punt hebben we er echt geen enkel vertrouwen meer in.