Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

cornelis71
cornelis71 - 11-05-2015 14:59:11
Computers & Telefonie

Verzenden mislukt

Goedenmiddag, fijn om zoveel reacties te krijgen.
aurora1, een mail naar mezelf doe ik altijd het eerste.gaat altijd goed.
de betreffende mail is zeker al 1 week geleden verzonden.
sjoppie, er is hier een waardeloze verbinding, ik mag blij zijn als ik heel even op internet kan, moet wachten tot veel mensen naar huis zijn. dit is een klacht die iedereen heeft. zeer zwakke verbinding.
klagen helpt niet, ze kunnen verder niets doen.

ik dacht zelf ook al aan terugzetten naar fabrieksinstellingen, maar dat lukt hier niet, moet ik echt thuis doen.

misschien is dat wel de beste oplossing.

iedereen hartelijk dank voor het advies.
groetend