Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

1paul
1paul - 13-05-2015 15:16:57
Elektronica & TV

Verlaging geluid tv-uitzendingen

Bij mij begon dat gedoe ruim een jaar terug al. geluid zachter, blokkerig beeld enz enz.

mail naar ziggo waar ik aangaf zelf niets veranderd te hebben en van de ene dag op de andere deze klachten te hebben kreeg ik ook het standaard antwoord over de kabels, zij willen verandren en leggen de kosten neer bij de klant, lekker makkelijk...

zit nu bij telfort en geen klacht meer gehad, goed beeld, goed geluid en goed kontakt met de helpdesk...

ziggo vond het ook nog eens nodig om abbo met een paar euro te verhogen, ze zoeken het maar uit daar maar voorlopig zit ik goed waar ik nu zit, telfort dus...