Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ni
niekvdklundert - 13-05-2015 17:07:39
Computers & Telefonie

Vodafone: levert telefoon niet dat bij abonnement hoort

Ik heb precies dezelfde ervaring!!! en diep en diep teleurgesteld. ben zo'n 15 jaar lid, rond de 20.000 euro aan abonnement gelden betaald in die periode en je wordt gewoon kei en kei hard in de steek gelaten. en niemand kan blijkbaar iets doen. het is het protocol zegt men.....

zelf werd ik eind maart gebeld, of ik mijn abonnement weer wilde verlengen. prima, en ingestemd met nieuwe samsung s5. zou ook allemaal nog bevestigd worden per post en email. nooit meer wat van gehoord. alleen werd enkele weken later een volstrekt verkeerd toestel toegestuurd. contact gehad met klanten service met vraag of ze me het juiste toestel konden sturen. dat kon, maar zou 2 a 3 weken (!) duren, ingaande vanaf moment dat verkeerde toestel terug was gestuurd. toestel bij postkantoor aangeboden met verzoek aangetekend terug te sturen. zelf moeten betalen natuurlijk, terwijl het een fout van vodafone betrof. na drie weken maar weer contact met vodafone. telefoon hadden ze nooit ontvangen omdat naar nu blijkt post.nl het pakket retour had gestuurd naar hun verdeelcentrum ipv vodafone. wel was het daar aangekomen gezien de handtekening die gezet was via track&trace. vervelend, maar kunt u dan toch in ieder geval het mij beloofde juiste toestel sturen? nee dat kan niet, we moeten eerst een vermissingstraject starten. dit terwijl het gedonder toch echt wel begonnen is door een eigen fout van vodafone. en binnen week nogmaals bellen. zojuist gedaan. "we zijn er mee bezig". kunt u dan echt niet alvast het juiste toestel toesturen, aangezien ik met een toestel zit dat alleen aan de oplader functioneert en over 2.5 week voor 5 weken naar de usa vertrek....en dit gedonder allemaal begonnen is met een fout van vofafone. in plaats van het direct versturen van het juiste toestel en ondertussen het vermissingstraject verder doorlopen, is het wederom; "u zakt maar in de stront, wij hebben een fout gemaakt en u met een hoop gezeik opgezadeld, maar we komen u echt niet tegemoet". fijn hoor, zal ik de komende 15 jaar weer lid blijven van vodafone en weer kapitalen betalen? dacht het niet, liever vandaag nog weg dan morgen. daar waar andere merken proberen om een traditie op te bouwen met hun klanten lijkt het of vodafone het liefst zo snel mogelijk van haar klanten af wil....