Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ce
ceesrijken - 14-05-2015 16:04:40
Elektronica & TV

Is dit juiste aftersales-service van garmin nederland?

Ik snap de technische tekortkoming heel goed, maar garmin maakt de kaarten groter dan 2gb, waardoor de combinatie van nuvi300 en lifetime wel werkte tijdens aanschaf, maar nu niet meer.

kleinere kaarten zijn technisch gezien dan wel een optie, maar functioneel gezien niet. de buurman wil logischerwijs heel europa (heeft ie tenslotte voor betaald).

het feit dat het lifetime-abonnement niet overdraagbaar zou zijn op een nieuwe garmin (begrijp ik uit de laatste zin van de disclaimer), maakt het probleem alleen maar groter.

nu moet hij niet alleen zijn nuvi300 weggooien, zijn abonnement is opeens ook niks meer waard.

het lifetime-abonnement had dus eigenlijk "lifecycle"-abonnement moeten heten.

zoals costnix al zei: het gaat om de levensduur van het apparaat, niet die van de gebruiker. ik weet eigenlijk wel zeker dat dit destijds niet zo is uitgelegd bij de aanschaf!