Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ce
ceesrijken - 14-05-2015 16:59:27
Elektronica & TV

Is dit juiste aftersales-service van garmin nederland?

[quote=hopetobehelping schreef op donderdag 14 mei 2015, 16:57][quote=ceesrijken schreef op donderdag 14 mei 2015, 16:20]dat zou kunnen ja. ware het niet dat de kaart van nederland blijkbaar al te groot is, want die kun je niet kiezen.



beste ceesrijken,

als de kaart van nederland nu al niet meer past dan is een 'lifetime' abonnement op kaarten wel bijzonder. is expliciet aan garmin aangegeven dat de kaart van nederland nu niet meer te laden is ?
dat garmin aangeeft om een gedeelte van europa te laden vind ik nog niet zo onbegrijpelijk, maar als de kaart van nederland al niet te laden is komt het antwoord van garmin eigenlijk neer op 'u dient een nieuwere garmin' aan te schaffen.
wellicht dat uw buurman garmin hiermee confronteert. naar mijn idee mag garmin zich dan nog wel eens achter de oren krabben en
òf korting geven over de aan te schaffen 'nieuwere' garmin
òf gratis een 'lifetime' abonnement voor de 'nieuwere' garmin te geven (ga er vanuit dat het 'lifetime' abonnement gekoppeld is aan de aangeschafte garmin destijds in 2010)

helemaal mee eens!