Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

mahadma
mahadma - 14-05-2015 20:56:51
Huishouden & Energie

Kapotte stoelen

Riant is wezen kijken en vonden de klacht terecht. aan de hand van dat hebben ze u een voorstel gedaan. u kon voor iets meer dan €1000,- nieuwe stoelen uitzoeken. eer zal een "gebruikskorting" toegepast worden, die m.i. niet onlogisch is.

nu konden wij alleen gebruik maken van dit aanbod bij piet klerk en riant en alles voor 1 mei 2015. ook dit is niet bepaald onlogisch.

ik kon geen leuke stoelen vinden bij hen en wilde het bedrag gestort krijgen zodat wij zelf ergens stoelen konden kopen.
dat cash terug storten is uiteraard niet mogelijk.

ook de kapotte stoelen moeten retour. dàt is logisch, wilt u èn schade vergoeding en de "schade artikelen behouden"?, dat is dubbel.

de termijn is verstreken en tot op heden niets vernomen.
u had schriftelijk/per email het bedrijf kunnen benaderen, nu vrees ik dat u uw kaarten overspeeld hebt.

wat kan ik nog doen? hopen dat de nog meewerken.