Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ma
marjo12 - 15-05-2015 12:18:50
Vakantie & Reizen

Waar klacht expedia indienen?

Goed nieuws,

na de tip van edric3 heb ik de klacht bij consuwijzer neergelegd. ik kreeg van consuwijzer uitgebreid advies over hoe te handelen en de mededeling dat de klacht werd gedeponeerd bij de autoriteit consument & markt (acm). ze kunnen niets voor jou doen als consument persoonlijk maar het is fijn dat er iets met je klacht wordt gedaan.

vervolgens heb ik op 5 mei 2015 wederom een e-mail aan expedia gestuurd waarin ik aan het bericht van consuwijzer heb gerefereerd. in antwoord daarop kreeg ik van expedia bericht dat mijn klacht werd doorgestuurd naar een klachtenafdeling (eindelijk!).

vandaag kreeg ik (na 14 maanden!!) de restitutie op mijn bankrekening gestort! en dat binnen 2 weken nadat ik de klacht bij consuwijzer heb neergelegd :-))

bedankt allemaal voor de reacties en edric3 voor de tip over consuwijzer.