Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ta
tandenfee87 - 15-05-2015 16:24:27
Voeding & Gezondheid

Ultra bright whitening pen oplichting

Ook er in getrapt.. wel gelezen over een abonnementsdienst die in zou gaan, niet dat ik 3 pennen zou krijgen, waarbij ik dus direct moest gaan betalen wanneer ik die niet braaf terug zou sturen. dus ook het geld terug laten boeken, gemaild n.a.v. de eerste aanmaning, daar geen antwoord op gekregen en van de week een brief van alektum "betalen of de gerechtelijke kosten zijn ook voor u"

hierop eens gaan googelen en onder andere op deze site terecht gekomen. vandaag gebeld met de klantenservice en met alektum. ik ben akkoord gegaan met de voorwaarden, heb wél antwoord op mijn e-mail met vragen gekregen ("ja mevrouw, wij kunnen aantonen dat wij het verstuurd hebben, u niet dat u het niet ontvangen heeft"), ik moet gewoon betalen. dat er 1000-en vergelijkbare gevallen op het internet staan.. "tja, die zijn toch ook gewoon akkoord gegaan met de voorwaarden". alektum wilde mij een betalingsregeling aanbieden, maar factuur moet gewoon voldaan worden.

ik heb opgelegd en nog eens heel kritisch naar mijn inbox gekeken en m'n opties afgewogen.. ik werk hard voor m'n centjes en om ze nu "zo maar" in een tandpastaatje te stoppen.. ik heb geen gouden tanden.

ik zag in de diverse berichten die ik van ultrabright ontvangen heb toentertijd dat ik 2 dagen, voordat zij mij het volledige pakket stuurden al had opgezegd voor vervolgzendingen en dat bevestig heb gekregen.

heb ze dus nu net gestuurd:

geachte heer/mevrouw,



vandaag, 15-05-2015 heb ik vernomen dat u bij de verzending van het door mij aangevraagde proefpakket op 17-01-2015 (dat volgens uw aanbieding enkel tegen verzendkosten besteld wordt) , verzonden op 19-01-2015 direct 2 pennen als zijnde vervolgzending bijgesloten heeft en mij deze tegen een bedrag dat inmiddels is opgelopen tot 121,71 euro in rekening brengt.



echter heb ik op 17-01-2015 aangegeven dat ik geen prijs stelde op eventuele vervolgzendingen en hiervan heb ik op dezelfde datum de bevestiging van uw bedrijf gekregen dat ik per direct uitgeschreven was van deze zelfde eventuele vervolgzendingen.



nu is er dus twee dagen na deze opzegging abusievelijk toch een vervolgzending naar mij gestuurd. wanneer u mij uw adresgegevens toestuurt ben ik bereid deze twee, nog ongeopende pennen, retour te zenden en ga ik er vanuit dat hiermee de kwestie van deze openstaande factuur is opgehelderd.



met vriendelijke groet,

ben benieuwd... vreemde bedrijfsvoering van de firma ultra bright.