Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ho
hopetobehelping - 18-05-2015 21:02:07
Computers & Telefonie

Overstapservice kpn

Beste conny199,

uit uw vraag maak ik op dat u geen schriftelijke bevestiging heeft van kpn dat zij uw abonnement zouden opzeggen. als u wel een dergelijke bevestiging (op papier of email) heeft dan staat u sterker.
of staat het misschien nog in uw contract of de bevestiging van de aanvraag van uw contract met kpn.

als alles telefonisch is gegaan dan is het uw woord tegen het woord van kpn. ook als u gelijk heeft kunt u het dan niet aantonen. dat heeft u inmiddels al gemerkt in uw telefonisch contact met kpn.
u kunt nog een keer aangeven dat u het er niet mee eens bent maar als kpn een aanzienlijk deel van de kosten op zich willen nemen dan zou ik als ik u was dit accepteren.

voor de toekomst zou ik het als ik u was ook nooit meer zo ver laten komen. na de eerste (mei 2014) en zeker na de tweede (juni 2014) afschrijving van ziggo was het beter geweest als u direct contact opgenomen zou hebben met ziggo. dan had u alsnog uw abonnement zelf kunnen opzeggen (ondanks dat kpn dit voor u had moeten doen) en was de schade veel minder groot geweest.
ook had u dan geweten dat uw contract bij ziggo niet was opgezegd en dat de afschrijvingen door ziggo dus terecht waren (en u ze dus beter niet had kunnen storneren).