Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

iv
ivory - 18-05-2015 23:09:39
Garantie & Verzekeringen

Jaarlijkse kostenbijdrage.

Bedankt voor jullie reacties. ik kan hier zeker verder mee. ik voel veel voor het inschakelen van de afm. en ook de tussenpersoon daarover aanschrijven. ook denk ik aan een overstap, of de huidige polis rechtstreeks laten innen door de verzekeringsmaatschappij. juist omdat ik al eerder problemen met deze tussenpersoon heb gehad en het is nu genoeg. een paar jaar geleden kreeg ik van mijn moeder een vraag om een brief van dit assurantiekantoor eens door te lezen. het ging over een "inboedelwaardemeter" waar ook privacy-gevoelige vragen in stonden die totaal niets met haar inboedel te maken hadden. o.a. over haar inkomen. ik heb de tussenpersoon toen een mail gestuurd en ben daarin hard tegen ze uitgevallen. het leek erop dat ze door middel van een aantal vragen, meer verzekeringen wilden verkopen. op die mail hebben ze nooit weer gereageerd. over een paar dagen ga ik bij m'n moeder langs en zoek ik de polis op. en "tenormin", ik loop tegenwoordig alles na, want mijn moeder heeft een oogziekte en ziet sinds kort (zelfs met een loep) bijna niets meer.