Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

iv
ivory - 19-05-2015 16:31:39
Garantie & Verzekeringen

Jaarlijkse kostenbijdrage.

Voor ons is de zaak vanmiddag opgelost, maar de onvrede over dit soort bedrijven blijft.
vandaag heeft mijn moeder (heel slechtziend) met een loep haar polis opgezocht. ik woon niet bij haar in de buurt, kom er pas vrijdag, maar wilde gewoon weten bij welke maatschappij ze verzekerd is. het was voor haar niet te vinden, dus heb ik de stoute schoenen aangetrokken en de tussenpersoon gebeld. de verzekering loopt bij delta lloyd. ik heb de man verteld dat ik haar zaken behartig omdat ze haar post niet meer kan lezen. we kregen het over de verzekering, de servicekosten en ik kreeg als reactie: "omdat ze al zolang een trouwe klant is, schrappen we de servicekosten". tja, fijn voor mijn moeder (met een aow'tje), maar de kater blijft. ik had haar trouwens ook niet toegestaan om het te betalen en had ook protest aangetekend.
het ging tijdens het telefoongesprek met de tussenpersoon ook allemaal heel gemakkelijk. misschien zijn er toch meer klachten binnengekomen. het kan zijn dat ik, als ik het iets rustiger heb, alsnog haar verzekering wijzig, want ik word niet blij van dit soort praktijken.
graag wil ik iedereen bedanken voor de reacties, tips en het meedenken.