Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

anouksanne
anouksanne - 19-05-2015 18:33:14
Computers & Telefonie

Overstapservice kpn

Sowieso nooit zover laten komen. de 2e afschrijving die u als onterecht beschouwde had u al tot actie moeten aanzetten.
de meeste providers zullen hier ook wijzen op verantwoordelijkheid van de klant zelf. en terecht naar mijn idee. het is zelfs mogelijk dat kpn netjes alles heeft gedaan wat ze moesten doen maar dat ziggo fouten heeft gemaakt. hoe onredelijk is het dan om zelfs niets te doen en kpn met de problemen op te zadelen?
vaak is achteraf niet te controleren waar de fout zit. de enige aanwijsbare fout is dat u geen van beide partijen erop heeft gewezen. wat dat betreft vindt ik het coulant dat kpn 50/50 met u wil gaan in de kosten. zij kunnen ook voet bij stuk houden dat zij alles gedaan hebben en ziggo fout zit. die kan dan weer terugverwijzen naar kpn en zo kunt u ook gewoon alle kosten moeten betalen.
storneren is ook niet geheel verstandig en al helemaal niet zonder daar verder actie op te ondernemen. de meeste betalingsprocessen gaan automatisch waardoor u vanzelf bij incassobureau en/of deurwaarder belandt. u kunt dan niet roepen dat dit onterecht is, u heeft zelf immers nooit de incassant erop gewezen dat deze naar uw mening onterecht incasseert.
als ik u was zou ik akkoord gaan met de 50/50 deal die kpn u biedt en bij ziggo nagaan wat zij nog voor u kunnen betekenen en hier niet teveel stampij om maken.