Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Apetjoek
Apetjoek - 20-05-2015 10:12:55
Huishouden & Energie

Levertijd meubels

Hallo ,wij zaten in de zelfde situatie en hebben gezegd dat ,toen zen lifestyle xxl uit wijchen de meubels wilde bezorgen 5 weken na de afgesproken leveringsdata , ze de meubels konden houden.
er was ook diverse malen beloofd dat als er tijdens de uitleverperiode iets veranderde in levertijd er kontakt met ons opgenomen zou worden ,mooi niet dus!
dit was in het geheel geen probleem want , en hier komt de aap om de hoek kijken , je hebt een overeenkomst getekend voor levering mocht je deze levering annuleren moet je 30% van het bedrag op de factuur betalen zijnde annuleringskosten dit staat beschreven in de meegeleverde garantiebepalingen.
dus ze kunnen de meubels nogmaals verkopen en hadden in ons geval een bonus van ruim vierhonderd euro .
goede raad is duur en we hebben de meubels laten bezorgen op een tijdstip dat ons schikte , en gaat u er maar vanuit dat u altijd de buigende partij bent,klopt niet maar is wel zo
wij zullen boven genoemd bedrijf mijden als de pest en het ook niet aanbevelen bij andere mensen.