Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

m.
m.vonk - 20-05-2015 14:42:30
Huishouden & Energie

Wie heeft er slechte ervaringen bijhenschoten en zonen bedden en matrassen

Bij ons is het nog altijd niet opgelost. ondanks dat de medewerkster aan de telefoon beweerde dat ik direct de volgende dag na mijn mail terug gebeld zou worden door het hoofdkantoor, is dat nooit gebeurd. op de klacht via mail wordt niet eens gereageerd. nadat er woensdag 2 monteurs zijn geweest, kwamen we tot de conclusie dat we onderdelen hebben gekregen van 3 verschillende bedden. nog een geluk dat ik thuis was want volgens de infolijn zouden ze laat in de middag komen, terwijl ze om 12:15 uur aan de deur stonden. ze hebben de verkeerde poten van het bed meegenomen en de juiste poten besteld. nu precies een week later en nog niets ontvangen. bij de infolijn wordt gezegd dat ze niet kunnen zien of de monteurs de poten daadwerkelijk besteld hebben, dus als we na 2 weken nog niets hebben gehad moeten we maar even bellen. ons bed staat nu op 2 houten balken ipv poten en zoals het er nu aan toe gaat hoop ik maar dat dat de nieuwe trend wordt. die koude douche lijkt me een heel goed plan!!!