Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

an
annette738 - 21-05-2015 14:29:45
Elektronica & TV

Latissima plus delonghi nespresso

Even voor de duidelijkheid, waar de machine aangeschaft is, maakt niet uit, het is een nespresso machine aangeschaft in zwitserland, maar er is wereldwijd service, vandaar dat hij daar gekocht is.
dat is het probleem ook niet.de machine is eenmalig door nespresso opgehaald, na enkele malen gebruik gemaakt te hebben van de melkopschuimer is deze wederom defect.na keurig heen en weer bellen met de klantenservice, geven zij bij de tweede maal defect niet thuis..de machine wordt keurig onderhouden, maar zij geven aan dat mijn tante dan maar na elk bakje moet ontkalken(technische dienst).wij geven aan dat dit niet zo gaat, zeker omdat wij nog in de garantieperiode zitten, en verzoeken om verder te kijken naar een mankement.dit wordt wederom niet gehonoreerd.
wij hebben diverse keurige, doch duidelijke mails verzonden, maar nespresso negeert ons en geeft ook geen oplossing.ook het laatste telefonisch consult liep op niets uit.inmiddels contact gehad met de neef van mijn tante die de aankoop gedaan heeft.hij gaat nu naar de winkel waar de machine aangeschaft is en brengt gelijk en bezoek aan het hoofdkantoor van nespresso om zijn beklacht te doen..hopelijk krijgt hij waar mijn tante recht op heeft, nl een goed werkende machine..wordt vervolgd..