Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

edrick3
edrick3 - 21-05-2015 18:50:52
Computers & Telefonie

Verkeerd rekeningnummer bij provider

- upc trekt niet aan de bel, want het geld komt gewoon binnen (het zal upc worst zijn waar vandaan.
- mijn ouders hebben het niet in de gaten gehad, want automatische incasso, mail van upc elke maand en zij hebben niet zelf het rekeningnummer laten wijzigen.
- de bank weet ook zogenaamd van niets
- de partij waar van wordt afgeschreven heeft ook niets gemerkt/gedaan.

conclusie: er zijn geen schulden op dit moment.

lijkt me wel dat je het juiste rekeningnummer aan ziggo/upc moet gaan doorgeven.
mocht de rekeninghouder van het andere nummer verhaal gaan halen dan lijkt het me netjes om het onterecht nog niet bij ouders afgeschreven bedrag terug te betalen.
upc zal niets claimen, want daar staan geen openstaande posten.

met vr.gr.