Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ho
hopetobehelping - 21-05-2015 18:53:43
Computers & Telefonie

Verkeerd rekeningnummer bij provider

Beste ptolk,

als uw ouders een jaar blijkbaar niet betaald hebben voor hun abonnement bij upc dan kan upc dat uiteraard vorderen van uw ouders.
het geld dat, via automatische incasso, is afgeschreven van een verkeerde rekening betreft natuurlijk niet de betaling van het abonnement bij upc van uw ouders. u geeft zelf ook al aan dat het afgeschreven is van de verkeerde rekening.
volkomen terecht dus dat upc het geld van uw ouders vordert. uw ouders en u zullen het toch ook niet meer dan normaal vinden dat er betaald wordt voor een abonnement dat is aangegaan.
in het vervolg beter de rekening in de gaten houden en voor nu de bankrekening controleren of de maanden die upc aangeeft inderdaad kloppen.