Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ph
philip36 - 21-05-2015 20:22:24
Computers & Telefonie

Verkeerd rekeningnummer bij provider

Als het banknummer in de mail klopt en ze innen van dat nummer geen abonnementsgeld dan zijn uw ouders dat dus nog altijd verschuldigd.
dat ze het innen van een, voor u, onbekende bankrekening staat hier helemaal buiten.
de gegevens bij upc van naam en bankrekeningnummer van uw ouders zijn dus correct, zie e-mail.
alleen heeft de afdeling welke de automatische incasso's verzorgt een verkeerd bankrekeningnummer ingevoerd.
dat is iets tussen upc en de andere rekeninghouder.
uw ouders moeten gewoon betalen.
misschien dat de 'slapende' rekeninghouder nu wakker wordt als hij de borg van de mediabox op zijn rekening gestort krijgt.