Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ho
hopetobehelping - 22-05-2015 06:42:28
Computers & Telefonie

Vodafone

Beste mdengerink,

het is u inmiddels wel duidelijk verwacht ik dat u de € 181,50 moet betalen (voor het kapotte scherm van uw leentoestel). niet correct uiteraard als vodafone eerst aangeeft via de telefoon dat het toestel gewoon verzekerd is, maar daar kunt u nu verder weinig mee.

als ik u was zou ik proberen om met vodafone een betalingsregeling te treffen waarbij u (als u nog aan het afbetalen bent) weer gebruik kunt maken van uw telefoon (dit zou 'coulance' zijn van vodafone alhoewel ik 'coulance' in dit geval wel een erg groot woord vind). de klantenservice van vodafone zal dit niet snel voor u kunnen regelen (als men het al voor elkaar zou krijgen), wellicht een idee om uw vraag ook op het forum van vodafone te plaatsen.

op het forum van vodafone staan er diverse vragen over. klik bijvoorbeeld http://forum.vodafone.nl/t5/abonnementen/blokkade-wegens-betalingsregeling-terwijl-ik-me-abbo-gewoon-door/td-p/154843">hier.