Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

aurora1
aurora1 - 22-05-2015 16:38:14
Computers & Telefonie

Klantenservice verwaarlozing van vodafone

Van uw verhaal met de vele overbodige uitroeptekens begrijp ik niet zo veel.
u schrijft zowel dat u 2-3 maanden de rekeningen liet liggen als dat u de rekeningen netjes betaalt.
als u een betalingsachterstand heeft zult u moeten betalen. het afkopen van een abonnement kost ook geld en zal nog meer kosten als er een "gratis" telefoon bij het abonnement geleverd is.
lees eens http://www.consumentenbond.nl/mobiele-telefoon/extra/mobiel-internet-dataverbruik/">klik hier de informatie over datagebruik en lees vooral ook de tips door.