Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

so
sophiass - 22-05-2015 17:24:37
Computers & Telefonie

Klantenservice verwaarlozing van vodafone

Hallo aurora1,

ja, sorry ik had in woede en frustratie gereageerd. mijn excuus.
ik heb voor advies gevraagt en ben nu redelijk afgekoelt.

ik wil erbij zeggen de abbonement is 2 jaar en eerste 4 maanden ging het goed. daarna niet meer. elke maand een rekening van 200 euro.

de rekening dat ik had laten liggen was 2 maanden achterstand, omdat de rekening hoog was.
en ik was het zat dat constant mijn rekening elke maand zoveel was. ondanks dat ik onbeperkt bellen in mijn pakket was en 1gb data. had ik aangevraagt om mijn abbo af te kopen. dat had ik netjes op tijd betaalt.

in het begin van de vodafone service werd mij een sms gestuurd dat mijn data bijna op was. en als ik nog steeds gebruik van wil maken moet ik een sms sturen. op een gegeven moment kreeg ik dat niet. toen belde ik vodafone. zeiden ze mijn blox was niet aan. daarom krijg ik hoge rekeningen. ik zei toen mag het aan. zeiden ze ja. het was mogelijk telefonische te doen.

ok, klaar een maand hoge rekening. ik dacht ok. geef niks. toen tweede maand 204 euro. dan begin je te denken van doe ik iets verkeerd. ik deed mijn data niet eens meer aan. gebruikte alleen wifi hotspot.
aan het einde van het jaar was ik het beu. liet ik 2 maanden rekening opstapelen. toen belde ik vodafone ik wil me abbo afkopen. dus afkoop bedrag en achterstand bedrag werd samen gevoegt. ik kreeg bevestiging en dat betaalde ik elke maand netjes. en hou rekening mijn telefoon is sinds december afgesloten. ik belde deze maand mei.

ik kreeg een heel onaardige dame aan de telefoon. en ik bedoel heel onaardig. toen werd ik weer doorverbonden met een meneer. hij hielp me vriendelijk. en hij zei laatste betaling moet ik voor 18 mei betalen. ik vroeg nog weet u zeker. zegt ie ja. ik zei nog zet het in mijn dossier ! ik wil geen moeilijkheden! zei hij, het komt goed. ik had mijn betaling gedaan. 13 mei was betaalt. maar me nummer was niet open zodat ik mijn nummer prepaid kon maken.

ik belde vandaag. 22 mei. twee mede werkers zeggen hetzelfde uit het niets. ik moet nog een factuur van april betalen ! maar hoe kan ik dat doen als mijn telefoon sinds december afgesloten is en een regeling had getroffen.
twee medewerkers van vodafone zeiden 68 euro moet ik betalen. dan gaat me nummer open en ben ik bereikbaar.

nog niet 5 minuten later mijn moeder belt namens mij. zegt een meneer. nee zij moet 127 euro betalen ! binnen 5 - 10 minuten.

hoe is dit mogelijk ?

ze blijven maar geld aftroggelen.

maar als mijn verhaal verwarrend is sorry. dit is iets wat aardig lang bezig is.