Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

zoekster
zoekster - 22-05-2015 17:49:43
Computers & Telefonie

Ziggo verhoogt tarief al na enkele maanden

[quote=janlida schreef op vrijdag 22 mei 2015, 17:31][quote=edrick3 schreef op vrijdag 22 mei 2015, 17:17].... maar geen andere provider biedt mij voor hetzelfde bedrag de zelfde mogelijkheden......
dus zit je goed!


ik zit ook goed en ik heb niet geschreven een"grandioze" verhoging, maar alléén dat de prijs omhoog gaat. dus even goed lezen. ik vind het namelijk onverkwikkelijk dat dit soort bedrijven maar doen wat zij willen en de klant kan stikken . zij weten dondersgoed dat een zelfde alternatief niet voorhanden is. helaas. dat is mijn punt. het is dus in mijn ogen een misleidende aankondiging die je als klant zo maar hebt te accepteren of je kan opzouten.
ik kan wel met u meevoelen. sinds ik vorig jaar naar upc ben overgestapt, heb ik drie prijsverhogingen meegemaakt. eerst mijn telefoonabo met 1 euro, toen ergens in september met 1, 50 mijn alles in 1 pakket en nu weer 1 euro. dus zo ben ik 3,50 per maand meer kwijt.

troost u, diegenen die een horizonbox hebben die moeten nu 2 euro meer betalen. zeker als dank dat ze een duurder pakket hebben ;-)
en dan nog niet te spreken van de goede zenders die ze er per 1 juli uit gaan halen als je voormalig upc klant was.
ik vind het ook flut, maar je doet er niks aan.