Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

julesvermeire81
julesvermeire81 - 23-05-2015 23:24:20
Computers & Telefonie

Vodafone

[quote=aurora1 schreef op vrijdag 22 mei 2015, 02:46]voor de voorwaarden omtrent een leentoestel: https://www.vodafone.nl/_assets/downloads/voorwaarden/actueel/aanvullende_voorwaarden_vervangend_toestel_service.pdf">klik hier.
daarin staat o.a. dat de kosten van reparatie van een leentoestel bij u in rekening worden gebracht en dat het leentoestel niet verzekerd is.
u moest dus de kosten van reparatie van het leentoestel betalen (181,50) en ook de kosten van uw lopende abonnement natuurlijk betalen. u heeft daarvoor een betalingsregeling getroffen begrijp ik. dat uw simkaart geblokkeerd blijft zolang u niet aan uw betalingsverplichtingen is voldaan, zal wel ergens in de voorwaarden van uw abonnement staan, dus lees die eens door.


heel vervelend dat zoiets gebeurt, maar als het gewoon netjes in de algemene voorwaarden staat staat vodafone gewoon in haar recht. hebben ze dit van tevoren ook aangegeven? of heeft u er naar gevraagd? dit is natuurlijk altijd slim om te doen...

overigens is 181,50 voor een schermreparatiewel veel, volgens mij is dit meestal goedkoper.