Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

tenormin
tenormin - 24-05-2015 01:15:54
Voeding & Gezondheid

Uit eten extra kosten

Tot op dit moment geen problemen ondervonden (ook niet bij net reserveren) aan te geven dat, in dit geval, mijn schoondochter, een gluten allergie heeft. bijna elk restaurant houdt er rekening mee. niet tot vreugde van de kok, maar het is een feit dat veel mensen er nu zijn achtergekomen dit probleem te hebben. vraag 2: als ik restaurateur zou zijn: nee, van mij kreeg u geen cent terug: u weet uw gezondheidsproblemen beter dan een restaurant en "achteraf" klagen vind ik eigenlijk unfair: dan had u ook vooraf kunnen aan geven dat u niet tegen "allergenen" kon. al schrijft u dat u vooraf dat u niet tegen allergenen kon, tijdens het buffet had u het nog een keer duidelijk moeten maken. het gaat momenteel nog vaak fout (heb het dus pas nog ondervonden, maar schoondochter maakt er geen probleem van, zegt het wel weer als het fout gaat, maar momenteel zo'n hype: een serveerster/der zegt sorry en maakt het goed met een gratis koffie (ha ha, met een koekje dat ook ook niet kan). flexibel opstellen en genieten van wat men wel kan eten: positief blijven.