Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ti
tilda27 - 24-05-2015 10:29:17
Computers & Telefonie

Onterecht registratie bij preventel door vodafone

Bedankt voor de reacties,

wat ik begreep is dat dealdirect een soort tussenpersoon is? nadat je het formulier op internet invult hoort er een bevestigingsemail te volgen maar die kwam niet maar alsnog een paar dagen later. toen ik de bezorging wilde annuleren kon dat al niet meer want de aanvraag was wel ontvangen bij hen en in verwerking alleen had ik geen bericht gekregen. de laatste optie is dan weigeren aan de deur, en de telefoon gaat terug.

ik heb vodafone ook direct gebeld toen ik zag dat ik de bezorging niet kon annuleren. maar
annuleren bij vodafone kon niet want ik was nog geen klant van vodafone. de formaliteiten zoals laten inscannen paspoort, ondertekenen contract, etc. handel je af met de bezorger. bij weigering ontvangst geeft hij dat door en dan is de aanvraag van het abonnement ook geannuleerd.

als ik het toestel had aangenomen het contract getekend, en daarna besloten had het terug te sturen had ik uiteraard het contract geannuleerd bij vodafone. maar in dit geval is er geen contract.

ik wil dat iemand bij vodafone gaat opletten en zien dat ze betaling verwachten van iemand die niet bij hen is aangesloten. en ik wil dat de registratie bij preventel verwijdert word. heeft nog iemadn tips hoe dit aan te pakken met vodafone?