Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

al
albertdwayne - 24-05-2015 14:18:33
Elektronica & TV

Koop geen etna koelkasten.

Hieronder nog overigens de reactie n.a.v. klacht op facebook via etna webcare. ze wijzen ondanks de aandacht via facebook alsnog blindelings door naar hun voorwaarden. ondanks dat dit eigenlijk in strijd is met de wet (recht op deugdelijk product). ook heel mooi dat ze er verder niet over in discussie willen gaan. meteen wordt het afgekapt. het lijkt wel alsof ze daar veel ervaring mee hebben.

"geachte heer,

we het probleem en het voorstel voor vervangen van uw koelkast opnieuw in behandeling genomen.

het voorstel van €75.00 voor een nieuwe koelkast, dat de afdeling consumenten zaken u heeft gegeven is een redelijk voorstel, conform de garantievoorwaarden zie

4. reparatie en eventuele vervanging van een product
4.1 op alle reparaties die buiten de garantie vallen wordt een garantie gegeven van één jaar na datum van reparatie, mits er sprake is geweest van normaal (huishoudelijk) gebruik van het product. als na drie maal uitvoering van dezelfde reparatie aan hetzelfde product hetzelfde defect optreedt en er redelijkerwijs geen afdoende resultaat kan worden verwacht van een nieuwe reparatie, zal aan de consument een ander of gelijksoortig product worden aangeboden tegen bijbetaling van een per product te bepalen geldsom. deze geldsom is gelijk aan 12% van de consumentenprijs (incl. btw) voor elk jaar dat verstreken is sinds de datum van aankoop van het product en wordt berekend over de meest recente versie van de door atag nederland gepubliceerde (consumenten)



atag nederland beschouwd hiermee deze discussie als gesloten en zal een mail met onderstaande strekking niet meer in behandeling nemen.



met vriendelijke groet,
paulien holweg
teamleider service contact center"