Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

crewmember
crewmember - 26-05-2015 22:51:48
Computers & Telefonie

Klantenservice verwaarlozing van vodafone

Het belangrijkste is: nooit meer vodafone. ze staan alleen vandaag al met 3 klachten op de voorpagina van kassa. 90% van de klachten over telecom providers hier, gaan over vodafone. het is echt een vreselijk slechte tent. en duur ook.

verder is het misschien handig om een data limiter app op je telefoon te zetten. dan kan je zien waaraan je je data verbruikt en hem bij 1 gb automatisch stopzetten op je telefoon. en dan kan je ook zien wat er zoveel data verbruikt. bedenk wel dat als je 2 uur youtube filmpjes kijkt of 10 uur spotify luisterd, je al over je 1gb datalimiet zit.

een advocaat inhuren lijkt me een dure grap. je kan dit wel doen, maar dan moet je wel echt zeker zijn dat je genaaid wordt.
probeer zelf eens na te zoeken en in excel op een rijtje te zetten wat u betaald heeft en wat u nog moet betalen. dus alle rekeningen, al u betalingen etc etc op een rijtje. en kijken of er inderdaad nog 68 euro overblijft.