Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

19
1953 - 26-05-2015 10:45:52
Computers & Telefonie

Welke provider

[quote=volanns schreef op vrijdag 22 mei 2015, 13:29][quote=1953 schreef op vrijdag 22 mei 2015, 02:25]ja u kunt natuurlijk binnen dertig kalenderdagen uw abonnement(en) bij ziggo kosteloos doen beƫindigen, u bent niet mee eens met de verhoging.

wat is dan voor u het alternatief als u ziggo vaarwel heeft gezegd? zijn die andere providers dan beter qua prestaties en aanbod?

dat is nog even uitzoeken welke provider het wordt. weet weinig van de anderen. upc was altijd goed, totdat ze met hun geintjes beginnen over meer betalen, terwijl ik al bij upc was. zenders weghalen uit mijn pakket, terwijl ze dat niet zouden doen. als iemand van ziggo dit leest: niet professioneel.

provider kpn heeft nu, ook in mijn ogen, een aantrekkelijk variatie aanbod.