Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

sp
spike69 - 26-05-2015 19:24:24
Elektronica & TV

Is het aanbod van bosch fair?

[quote=alfatrion schreef op dinsdag 26 mei 2015, 18:12]voor de wettelijke garantie moet u bij de verkoper zijn. dan had u recht gehad op kosteloos herstel of vervanging.
even ter verduidelijking: ik moet al sinds het begin het apparaat opsturen naar de technische dienst die deze bosch apparaten serviced. uiteraard heb ik rechtstreeks bij bosch nederland melding gemaakt van mijn onvrede ten aanzien van de betrouwbaarheid van hun product.
de verkopers sturen je meestal direct naar de fabrikant dus dit leek mij logisch.
volgens de persoon, die uit naam van bosch klantenservice sprak, is sinds dit april jaar de consumentengarantie en coulance regeling europees aangepast is en dus tot die "reparatiekorting" van 64,81 gekomen is.
dit lichtelijk belachelijke aanbod heeft mij aangezet om zelf onderzoek te doen.

graag hoor ik waar ik kan vinden wat mijn rechten zijn of op welke manier ik het beste een gesprek aan kan gaan om een nette afhandeling te krijgen.