Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

sp
spike69 - 26-05-2015 19:54:37
Elektronica & TV

Is het aanbod van bosch fair?

[quote=retail-stu schreef op dinsdag 26 mei 2015, 19:26][quote=spike69 schreef op dinsdag 26 mei 2015, 18:09]
dit apparaat heeft ons 799 +150 + 300 = 1250,- euro gekost voor 9200 kopjes koffie: 7,36 euro ex koffie en stroom en schoommaak spullen. dus in een 5sterren hotel koffiedrinken was goedkoper geweest!!!!!


dit apparaat heeft u 1250 euro / 9200 kopjes = 0,14 euro per kopje gekost exclusief overige kosten.

dat terzijde kunt u het beste schriftelijk contact opnemen en indien mogelijk de vorige nota's meenemen in uw verhaal, mocht het nu de eerste reparatie of 100 eu korting is het redelijk. maar na 4 reparaties is dit mijn inzien onredelijk.

(ik kwam er ook al achter dat ik de cijfers omgedraaid had ;-) )

ik zal eens naar de winkel gaan die me dit product heeft verkocht.
(reparatie 1: door lekkage defecte printplaat van het bedieningspaneel.(ook seals vervangen onder garantie)
reparatie 2: zetgroep blijkbaar defect: kreeg een ander/ gemodificeerd model in het teruggestuurde apparaat.
reparatie 3: halve kopjes koffie: ben bon kwijt dus weet niet exact wat er gebeurd is.
reparatie 4: niks gevonden maar wel iets vervangen en op de rekening gezet omdat het niet op de eerdere (rep 3) leek. (reparatie garantie ging niet op)
nu stuk en niet te gebruiken: reparatie kosten: 285 euro.

dus eh ik deel je mening dat het onredelijk is maar waar kan ik schriftelijke "bewijzen" vinden van deze onredelijkheid die ik kan overleggen aan de verkopende partij en /of de producent.