Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ar
arnt - 26-05-2015 20:54:18
Computers & Telefonie

Bedraad internet

Aurora1 en ron530:
inmiddels is hulp aan huis van seniorweb langs geweest en had het probleem in 3 minuten opgelost. wat denk je, overeenkomstig het advies van ron530 in apparaatbeheer de real tek verbinding verwijderen en vervolgens de computer opnieuw opstarten. er volgt "nieuw apparaat ontdekt" en de netwerkkaart wordt geacitiveerd en het stuurprogramma er bij gezocht.
nogmaals dank voor alle adviezen, die zeer leerzaam waren en uiteindelijk toch nog het gewenste resultaat opleverde.
met vriendelijke groet,
arnt