Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

sp
spike69 - 27-05-2015 19:05:13
Elektronica & TV

Is het aanbod van bosch fair?

[quote=crewmember schreef op woensdag 27 mei 2015, 10:19

@ts: ik kan weinig andere issues vinden van mensen die problemen hebben met de tes70121rw. maar aangezien dit geen iphone is die 100.000.000 verkocht wordt, is dat misschien niet zo verwonderlijk.

er zit helaas maar 2 jaar garantie op hun apparaten. dus je hebt niet vanzelfsprekend meer echt op een kosteloze reparatie.
je kan proberen bosch een mail te sturen met al je issues er op en vragen om een coulance regeling die beter is dan die 100 euro. over het algemeen is het wel een prima merk.

verder kostte je kopje 0.14 cent per stuk. je moet de kosten delen door de hoeveelheid kopjes. niet andersom.


- klopt, maar het was toen een redelijk dure in de markt omdat ik koos voor metalen boiler (kon meer kopjes koffie aan dan een "goedkopere" , 400 euro delongi) en de mogelijkheid om automatisch macchiato en cappuccino te maken wat een "eis" was bij moeders. misschien maandag morgen product? ;-)

- heb al een mail gestuurd naar bosch en die heeft me dus eh 63 euro reparatie korting gegeven.

-0,14 cent: klopt had ik al gezien maar er is geen "wijzigen" button om je (schrijf)fouten te corrigeren in je geposte tekst, enne als we toch op details letten: het is 14 cent of 0,14 euro haha.

ga zaterdag eens langs de mm kijken of ik een betere deal kan maken.
(niet geprobeerd is altijd niks nada.)

(ik vermoed overigens dat de vorige lekkages uiteindelijk geresulteerd heeft in deze total breakdown.)