Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

mo
monicabisschop - 28-05-2015 01:25:46
Computers & Telefonie

Annulering abonnement verlenging ben bevestigd maar wordt intern niet verwerkt? wat zijn mijn mogelijkheden

Beste allemaal, ik heb alles volgens de wet gedaan, ik heb van ben een mail waarin staat dat mijn eerdere verlenging van abonnement is geannuleerd waarbij oude abonnement geldt wat verliep op 19 maart 2015. dus 1 maand opzegtermijn. nieuwe provider heeft al contact gehad met ben. dan geeft ben aan naar nieuwe provider dat mijn contract loopt tot 1-1-0001. dan weer tot 1-4-2017.
de afdelingen werken langs elkaar heen. vanaf februari een rotzooi bij ben. via klachtenkompas bezig. ben reageert per mail en telefonisch dat abonnement verlenging is geannuleerd en ik weg kan met 1 maand opzegtermijn. schijnbaar hoor ik vandaag via ben klantenservice dat de back office van ben de nummerportering tegen houdt en mijn nummer niet vrij geeft. ze maken intern een melding en ik zou gelijk een mail terug krijgen dat het nummer vrij is. nog steeds geen mail ontvangen. schriftelijk per mail kun je niets. vanaf maart kun je via de website geen contactformulier meer invullen. ook geprobeerd via facebook. bij klachtenkompas ontelbare klachten. ik bel nu niet meer met mijn mobiel nummer. ik ga bank machtiging blokkeren. en morgen mijn rechtsbijstandverzekering inschakelen. het probleem is dat ik ben account vanaf 1 maart niet meer werkt vanaf dat ben een nieuwe website heeft. contract/abonnementgegevens zijn allemaal weg. ik heb al 20x gebeld als het niet meer is.