Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

op6wieltjes
op6wieltjes - 28-05-2015 17:32:36
Computers & Telefonie

Inloggen onmogelijk wegens 'serverfout'

Ik zal wat duidelijker uitleggen wat er aan de hand is... ik heb 2 google accounts, zijnde 2 gmailadressen, met beiden verificatie in 2 stappen. daarnaast een gmail'postbus' en een email'postbus'. na een eerder probleem (klopt aurora1) heb ik de emailbus aan het nieuwste gmailadres gekoppeld, die ontvangt post zoals nieuwsbrieven van kassa e.d. (post privé en 'zakelijk' gescheiden). in de gmailbus komt het eerste en het tweede adres binnen, beiden onder hun eigen naam en gescheiden door het systeem. na een check van de verificatie in 2 stappen van google, weer naar aanleiding van een melding, ging het fout met het inloggen op de email, het tweede adres. inmiddels heb ik alles teruggezet naar 1 gmailadres.
alleen om mijn nieuwsgierigheid te bevredigen en om de email weer te kunnen gebruiken, opnieuw instellen, heb ik de vraag gesteld. ik hoop wat duidelijkheid te hebben gegeven.