Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

stedin
stedin - 01-06-2015 12:21:04
Huishouden & Energie

Extreem hoog gasverbruik

Beste rob,

het probleem is, als je meter inderdaad defect is en deze blijft hangen, je met een defecte meter zit. zeker omdat er behoorlijke verbruiken mee gemoeid zijn, is het belangrijk dat er op de juiste manier vastgesteld wordt dat er een probleem is zodat wij ook zorg kunnen dragen voor de verbruikscorrectie. ijkingen worden ook uitgevoerd door een extern, onafhankelijk en gecertificeerd bedrijf. het is dus ook niet zo dat de slager zijn eigen vlees keurt.

maar ik zou nog altijd aanraden onze klantenservice te verzoeken de meter te ijken. dan wordt er een klachtdossier aangemaakt, waarna de behandelaar van je klacht contact met je opneemt om de situatie eerst te bespreken. dat geeft je ook de ruimte alle vragen en andere issues te bespreken.

wat betreft bewijs kan je (zoals in dit topic ook al is aangegeven) foto's maken en evt een filmpje. maar ik ben er ook van overtuigd dat mijn collega's van het klachtenteam al je vragen kunnen beantwoorden en je zorgen wegnemen.

groet,
olivier