Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

le
levier - 02-06-2015 23:43:09
Geldzaken & Recht

Stortautomaat

Ben zelf ondernemer, vandaag nog gestort en elke bezoek aan de stortautomaat beperken we tot een minimum. en dat is nu precies wat men ook wil bij ing.

ten eerste is het de vraag of de automaat werkt. dat is vaker niet het geval dan wel.

ten tweede kost een storting aan de automaat onnodig veel tijd door de trage software die erin zit (nog altijd 3x zo snel als de rabo stortautomaten van weleer).

ten derde pakt de automaat nooit alle biljetten in 1 keer. er zitten altijd wel biljetten bij die om een of andere vage reden niet gelezen konden worden. en wij selecteren de biljetten van tevoren dan nog streng; geen papier met kreukjes, vouwen, ezelsoortjes of beschadigingen. zulke weigeringen kosten weer extra wachttijd, terwijl de automaat maar doorzoemt.

gelukkig nog nooit een foutieve storting gehad zoals topicstarter, want ik zou uit m'n plaat gaan. de kans is dus echter wél groot dat dit ooit gaat gebeuren begrijp ik. er is ook geen enkele intentie bij ing om er iets aan te doen, want op deze manier ontmoedig je menig ondernemer/spaarder om te storten en daar gaat het om. wie een hekel krijgt aan storten zal z'n klanten op zijn beurt ook weer ontmoedigen om aan de ondernemer met contanten te betalen.