Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

de
dekort - 06-06-2015 16:41:53
Computers & Telefonie

Onterechte belkosten bij bundel? (buitenland)

[quote=ron530 schreef op zaterdag 6 jun 2015, 16:01]toch even een kanttekening. u heeft met uw vrouw van toestel gewisseld u de samsung met android en zij de windows phone, daar gaat het al mis want whatsapp met bellen via internet is voor een windows phone niet mogelijk. u heeft geen verkeerde informatie gekregen want tele 2 gaat uit van het feit dat uw vrouw de samsung in gebruik heeft. dat u nu uw eigen stommiteit op het het bordje van tele2 gaat neerleggen is triest want als u niet van toestel had gewisseld was er niets aan het handje geweest.

ik begrijp hoe u dit ziet.
echter is door mijn vrouw twee keer aangegeven, dat er telefoons zijn gewisseld er is de eerste keer is toen ook aangeraden, omdat er geen app beschikbaar was om de limiet toen omhoog te zetten naar 450 minuten tot dat het abonnement naar onbeperkt kon worden omgezet.
tele2 (althans meerdere mensen) waren dus wel degelijk op de hoogte dat de telefoons gewisseld waren en dit zou ook in de notities naar voren moeten komen echter wordt er beweerd dat er geen notities zijn gemaakt van deze contacten ( er is vervolgens wel een mail gestuurd waar in aangegeven werd dat het abonnement is omgezet naar een hoger abbonement)

dank voor ieders input!