Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

de
dekort - 06-06-2015 18:09:59
Computers & Telefonie

Onterechte belkosten bij bundel? (buitenland)

[quote=gompy2 schreef op zaterdag 6 jun 2015, 16:43]om die reden kan men nooit of te nimmer zomaar een contract ontbinden.
dit valt geheel onder eigen verantwoordelijkheid en je onderzoekplicht als consument.
het is toch absurd om te verwachten dat verkopers van telefoons en abonnementen de werking van elke app zou moeten weten?
dan zouden ze dus de werking van:

1.500.000 android apps moeten weten.

1.400.000 apple apps moten weten.

360.000 amazon apps moeten weten.

340.000 windows phone apps moeten weten.

130,000 blackberry apps moeten weten?
(bron http://www.statista.com/statistics/276623/number-of-apps-available-in-leading-app-stores/">statica.store)

niet reële redenering dus.

beste gompy2,

dank u wel voor je reactie
u geeft aan zelf onderzoek, naar mijn idee is contact op nemen met een bedrijf ( een telefoonprovider) onderzoek doen.

ik zelf werk bij een zorgverzekeraar ( echter niet bij een klantcontactcentrum) en daar is gewoon de vuistregel raadpleeg je achterban, dat is hier ook twee keer niet gebeurd, maar is stellig beweerd, dat het bellen via whatsapp hoe dan ook kosteloos is. de tweede keer zelfs nadat wij aangegeven hadden dat de klantenservice aangaf dat deze kosten toch echt van bellen via whatsapp na zuid-afrika kwamen.
als je op dit moment bezig bent om overzees van alles te regelen met een mogelijk sterfgeval ga je niet nog verder zoeken en geloof je de persoon die ervan af hoort te weten. en het is een sales persoon die een telefoon aan je moet verkopen na mijn mening hoort deze persoon, dan te weten wat er mogelijk en vooral ook onmogelijk is met zo een telefoon. .
hadden we dit geweten dan hadden we gewoon skype gebruikt want voor vaste lijnen hadden we hier al een abonnement van genomen (deze persoon moest mobiel gebeld worden)

dank u.