Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

de
dekort - 06-06-2015 18:14:00
Computers & Telefonie

Onterechte belkosten bij bundel? (buitenland)

[quote=hopetobehelping schreef op zaterdag 6 jun 2015, 17:01]beste dekort,

allereerst veel sterkte met de zus van uw vrouw.
het gesprek (de discussie) dat u aangaat is begrijpelijk maar waarschijnlijk ook niet aantoonbaar hard te maken.
heeft u bewijs waarin tele2 aangeeft dat u gratis naar zuid-afrika kan bellen via whatsapp ?
waarschijnlijk niet, dat het maakt het meteen een geval van 'uw woord' tegen 'hun woord' en dat gaat u niet winnen.
als ik u was zou ik voor het bellen naar zuid-afrika gebruik maken van een 0900-nummer. de kosten zijn dan circa 3 t/m 6 cent per minuut bovenop uw gebruikelijke belkosten (als u nog belminuten heeft dan kost u dat dus alleen de 3 t/m 6 cent per minuut).
als u straks onbeperkt bellen op uw mobiele telefoon heeft is het verstandiger om een 0900 nummer voortaan vanaf uw mobiel te bellen en niet vanaf uw vaste telefoon (mocht u die hebben, dan krijgt u ook de 'gebruikelijke belkosten nog in rekening gebracht).

uw contract met tele2 kunt u, ondanks dat uw vertrouwen ernstig geschaad is, niet zomaar opzeggen. mocht u er echt vanaf willen dan adviseer ik u in overleg te gaan met tele2 zodat u een afkoopsom afspreekt welke voor u ook acceptabel is. nu opzeggen zal betekenen dat de resterende maanden van het abonnement door tele2 in rekening worden gebracht.


dank u wel hopetobehelping,

normaal werd er altijd met skype gebeld alleen is dit alleen voor vaste nummers en dit was een mobiel nummer.

opzeggen is niet perse nodig gewoon niet meer verlengen is ons idee.

en nee had ik het gesprek maar opgenomen ( misschien moet ik ze nogmaals bellen ) dan had ik dat bewijs wel.

dank voor u normale reactie.