Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

de
dekort - 07-06-2015 08:21:53
Computers & Telefonie

Onterechte belkosten bij bundel? (buitenland)

[quote=ron530 schreef op zondag 7 jun 2015, 08:01][quote=dekort schreef op zaterdag 6 jun 2015, 16:41]

echter is door mijn vrouw twee keer aangegeven, dat er telefoons zijn gewisseld er is de eerste keer is toen ook aangeraden, omdat er geen app beschikbaar was om de limiet toen omhoog te zetten naar 450 minuten tot dat het abonnement naar onbeperkt kon worden omgezet.

uw vrouw wist dat met de lumia niet middels wats app gratis gebeld kon worden want het advies was om de bundel naar 450 minuten te verhogen. het is niet bij u op gekomen om weer van toestel te wisselen zij de samsung u de lumia want dan had u deze kosten niet gehad. nu stampij maken omdat niet of verkeerd geïnformeerd bent snijdt geen hout want u wist het maar heeft met die info niets gedaan.

beste ron530,

incorrect de reden waarom de bundel verhoogd werd op advies van sales was, omdat er geen app beschikbaar was voor de lumia en we geen buiten tegoed wilde riskeren, daarnaast is de website redelijk in stabiel met het tonen van de kosten.
na de kosten heeft mijn vrouw alles via skype gedaan en zijn de kosten dus ook niet meer buiten de bundel gelopen.

u neemt dingen aan die niet kloppen.