Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ho
hopetobehelping - 07-06-2015 12:02:37
Vrije tijd & Tuin

Ziggo

Beste chamoei,

het zenderaanbod verandert nogal eens bij upc/ziggo.
en helaas kan dat zo maar, het geeft u wel de mogelijkheid om (als u wilt) uw contract op te zeggen, zie ook de volgende link, klik https://www.consuwijzer.nl/nieuws/lezersvraag-spits-over-wijziging-van-zenderpakket-voor-televisie">hier.
de wijziging in het zenderaanbod is dus wettelijk toegestaan (mits tijdig aangegeven).

u betaalt € 100,- per maand en kunt uw zenderaanbod niet naar beneden bijstellen geeft u aan.
bij het aangaan van een abonnement bij upc zat u er 1 jaar aan vast en kon u daarna maandelijks opzeggen. dat is bij ziggo ook nog zo.
als 'het jaar' voorbij is dan kunt u uw contract aanpassen (aanpassen omhoog kon volgens mij altijd maar dan ging er een nieuw jaar in voor het gewijzigde abonnement), zie ook de volgende link, klik https://www.ziggo.nl/klantenservice/administratief/klantgegevens/opzeggen/">hier.