Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ma
manuelafaith - 07-06-2015 19:28:53
Computers & Telefonie

Vodafone "new phone every year"

Sebastiaan mij werd via telefoon toegezegd dat ik de telefoon mocht houden. medewerker in de winkel vertelde mij echter anders. vertelde er zelfs bij tijdens het gesprek dat vodafone meer waarde hecht aan nieuwe klanten dan bestaande klanten. voel me zo ontzettend opgelicht. moet ik nog gaan bijbetalen ook omdat de hoekjes beschadigd zijn. het werd zo mooi verteld. en anders krijg je 90 euro terug ipv 120.... schandalig... heb gebeld. .. gemaild... formulieren.. forum... enige antwoord is ja dan had die medewerker het verkeerd. owja of ik kan u hier niet meer helpen...
denk dat de vodafone winkel medewerker gelijk had