Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ti
tilda27 - 10-06-2015 20:49:06
Computers & Telefonie

Onterecht registratie bij preventel door vodafone

Ik heb met opzet gewacht voor een positieve reactie te plaatsen m.b.t. het oppakken van mijn klacht door vodafone.

ik was in eerste instantie zeer tevreden, dit was de reactie van de klantenservice naar aanleiding van mijn klacht:

ik heb intern navraag gedaan. mijn collega's kunnen het volgende aangeven:

- het abonnement is op 30/01 geactiveerd. bij dit type bestellingen wordt er eerst een abonnement "gereserveerd" en wordt het abonnement geactiveerd na de levering.
- de order is op 31/01 retour gekomen. op dat moment komt er een verzoek voor een annulering.
- de annulering is helaas niet verwerkt waardoor er maandelijks kosten in rekening werden gebracht.
- de rekeningen zijn niet betaald, met als gevolg een registratie bij preventel.

aangezien de order retour is gekomen en de annulering niet verwerkt is, zijn de kosten onterecht en daardoor ook de registratie bij preventel.

de openstaande kosten heb ik zojuist gecrediteerd. de registratie bij preventel zal hierdoor automatisch ongedaan gemaakt worden. ik begrijp dat u graag binnen enkele dagen een bevestiging zou willen krijgen. mijn collega's van de afdeling betalingen gaven aan dat dit helaas niet per direct mogelijk is, maar dat het ongeveer 2 weken kan duren. bij dezen kan ik in elk geval bevestigen dat er geen openstaande kosten meer zijn en dat het abonnement niet meer actief is bij vodafone.


fantastische reactie toch?

maar helaas, na twee weken wacht krijg ik in plaats van de beloofde bevestiging een herinnering een bedrag van eur 9.81 te betalen. (blanco brief, zonder aanhef met naam of aansluiting)

het verhaal gaat zich weer herhalen met een kleiner bedrag als inzet. waarom kunnen deze mensen/systemen het niet in een keer goed afhandelen??????