Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ho
hopetobehelping - 10-06-2015 21:19:19
Computers & Telefonie

Onterecht registratie bij preventel door vodafone

Beste tilda27,

de reactie van vodafone klinkt inderdaad veelbelovend.
goed bewaren die reactie, daarin geeft vodafone duidelijk hun fout toe en geven ze ook toe dat ze u ten onrechte bij preventel hebben geregistreerd.

deze reactie kunt u meesturen als bezwaar maakt tegen uw registratie bij preventel.

het is nu al half juni dus vodafone is nu al maanden aan het prutsen.

ik zou als ik u was de stappen volgen die consuwijzer aangeeft, klik https://www.consuwijzer.nl/telecom-post/contracten-voorwaarden/vraag-klacht-aanbieder-telefonie-internet-tv">hier.
als u al een klachtbrief naar vodafone gestuurd heeft dan zou ik meteen met de volgende stappen doorgaan.
bij veel onderwerpen over vodafone die hierbij voorbij komen vraag je je soms gewoon af of er bij de ingang van het gebouw van vodafone een afvalbak staat waar iedere medewerker verplicht zijn hersenen in dient te deponeren.
vooral niet te aardig zijn voor vodafone. kijk wat men u flikt, dat verdient geen aardige benadering.

dit heeft u volgens mij al veel tijd en ellende gekost (wellicht ook nog geld gekost) dus laat vodafone ook maar met een fatsoenlijke kostenvergoeding over de brug komen.