Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

zoekster
zoekster - 11-06-2015 17:12:56
Vrije tijd & Tuin

Geklungel en bestelduur

@tijger1, dat had ik me ook al bedacht.

eventueel kunt u eerst nog een ingebrekestelling sturen, waarbij u een termijn stelt (hou het krap bijv. 10 dagen) waarbinnen de problemen moeten zijn opgelost. gebeurt dat niet binnen die 10 dagen, dan (zo stelt u) ontbindt u (een deel van) de overeenkomst.

je zit altijd veiliger met een ingebrekestelling, al is het natuurlijk zonneklaar dat deze verkoper allang in verzuim is.

als u uw vraag bedoelde in de zin van, heb ik recht op 'wachtgeld'? nee dat niet. het is of herstel/vervanging of ontbinding.

ik kan de verkoper overigens alleen vinden bij buitenhof tuinmeubelen. die is aangesloten bij het thuiswinkel keurmerk. via dit keurmerk een klacht indienen is wellicht ook nog raadzaam. klik https://www.thuiswinkel.org/consumenten/klacht-indienen">hier

wel iets vreemds als ik op het logo klik kom ik niet bij thuiswinkel waarborg terecht. hmm. ik vraag me af of dat lidmaatschap klopt. ga dat ook eens na.