Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

f.weele
f.weele - 12-06-2015 14:00:42
Computers & Telefonie

Ziggo internet ligt te vaak plat

@wimvandezandt; heb je een aansluiting in de woonkamer met wandcontactdoos en splitter? zo ja, kijk eens of je destijds bij het installatiepakket een kabel had zitten met aan één kant een coax-aansluiting en aan de andere kant de aansluiting voor router(modem). haal de splitter er uit en sluit deze kabel aan vanaf de wcd naar de router. kijk of het probleem dan verholpen is. het kan zowel aan de splitter als aan het kabeltje, dat van splitter naar router gaat, liggen. ik heb dit ook gehad en zowel de splitter als de kabel vervangen. het probleem was toen opgelost. je kan natuurlijk ook nog contact opnemen met ziggo en vragen of ze de verbinding willen controleren.
p.s. sommige wandcontactdozen zijn verouderd en zouden vervangen moeten worden omdat het digitale signaal voor tv niet meer goed doorkomt. ook dat is bij mij gebeurd. ziggo zal daar overigens zelf niet mee op de proppen komen.

m.vr.gr.