Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

tele2webcare
tele2webcare - 12-06-2015 18:28:26
Computers & Telefonie

Onterechte belkosten bij bundel? (buitenland)

Hallo familie de kort,

ik kan me heel goed voorstellen dat jullie in zo'n situatie om hulp vragen daar er overduidelijk onduidelijkheid is over deze kwestie. het is zo, voor mij, heel lastig om in te gaan op het telefoongesprek dus dat zal ik voor nu achterwegen laten.

gratis bellen is natuurlijk vrij ruim te interpreteren. in feite betaal je voor een bundel of een abonnement en zolang je binnen de bundel blijft, of enkel gebruik maakt van wifi, komen er geen extra kosten bij dus zou je kunnen stellen dat het "gratis" is. het is overigens wel aan de consument om bij te houden wanneer er wel extra kosten bijkomen. hiervoor zijn meerdere mogelijkheden zoals de mijn tele2 app en contact opnemen met de klantenservice.

natuurlijk wil ik jullie meer duidelijkheid bieden en daarvoor kijk ik graag met je mee. zou je mij via ons forum middels een privébericht je volledige naam, adres, woonplaats, je klantnummer en mobiele nummer willen sturen. je kan dit doen door een account aan te maken op forum.tele2.nl. een privébericht stuur je door op mijn avatar te klikken en dan voor bericht te kiezen (paars kader).

ik zie je bericht graag tegemoet!

groetjes,

maurice van tele2