Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

wim koevoet
wim koevoet - 14-06-2015 11:18:40
Elektronica & TV

Garantie tv

Dank voor de reakties.
hier wat meer info over de televisie
het is een samsung smart 3d led televisie type ue32es6340sxxn
de prijs was € 600,-
een behoorlijk bedrag dacht ik voor 2012 aankoop was op23/10/2012
en de problemen begonnen in maart 2015,dus 5 maanden na aankoop.
nu heb ik kontakt opgenomen met samsung en er is nu helemaal iets vreemds aan de hand.
tv klein stuurde me dus een reparatiebon aan met daarin het bedrag van
€ 541,- zie ik nu (bedrag eerder genoemd was uit mn hoofd),
heb samsung gebeld want na aanleiding van een eerder gesprek vertelde ze me dat ik misschien ve coulantregeling in aanmerking kon komen.
daarom heb ik de tv ter reparatie aangeboden om te kijken wat de uitkomst zou zijn.
volgens samsung kost de reparatie € 370,-
die waren erg verbaast en verzochten mij deze bon op te sturen.
het lijkt of tv klein hier aan het sjoemelen is!!??
het wordt dus uitgezocht.
volgens de tabel is de verwachtte levensduur 5 jaar.
dan lijkt mij die € 370,- nog te veel toch?