Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

zoekster
zoekster - 15-06-2015 10:57:05
Elektronica & TV

Garantie tv

Als de garantietermijn (handelsgarantie) is verkopen hoeft u in principe van samsung niets meer te verwachten, maar de verkoper kunt u aan de wettelijke garantie houden. dan gaat het erom wat u gezien de overeenkomst van het product mocht verwachten. daarvoor moet u altijd bij de verkoper zijn, die moet in principe bij een ondeugdelijk product (non-conformiteit) zorgen voor kosteloos herstel of vervanging.

ik ben het overigens niet eens met alfatrion dat de prijs geen indicator is. van een goedkope tv kun je minder verwachten dan van een dure tv.

klik https://www.consuwijzer.nl/elektronica/ontevreden-over-aankoop/rechten-bij-product-dat-niet-goed-ondeugdelijk-is">hier voor meer